Min födelsedag

Jag fyllde som sagt 21 år igår. Vilken bra dag jag fick! Dagen började med att jag vakna prick 6.00 och började sparka Simon så att han skulle gå upp och göra frukost. Han stöna till och sa: "Sov lite till, klockan är bara 6". Jag somna om och vaknar jätte pigg en stund senare. Denna gång sparkar jag simon hur sängen, klockan är 7.30. HAHA. Jag fick frukost på sängen och lite paket.
Jag fick ett par Hunter gummistövlar av Simon, sjukt snygga! och en fin tavla på oss två. Sedan fick jag och Simon en weekend resa till Stockholm i helgen av hans föräldrar :) Vi åker i eftermiddag!!! Fick även lite pengar av familjen m.m
Vi spendera några timmar på golfbanan i den 19 gradiga värmen. Åt lunch och myste. Sedan solade vi några timmar på balkongen och gud vad brun jag blev HAHA.
Efter det bjöd jag på lite tårta hemma hos mig och avslutade kvällen med mina fina vänner på restaurangen durkslaget. Vilken dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0