Inget lugn

Det går i ett. Kalendern är totalt fullbokad! Hela veckan har svicshat förbi och jag har inte suttit still i mer än fem minuter ungefär. Jobbade hel dagar tis- ons. Onsdag kväll jobbade jag även 2 timmar till, och ikväll med. Har hunnit plugga sedan jag kom hem vid halv nio. Det är inte mycket men väldigt värdefullt :)

Imorgon ska jag och Hanna sitta hela dagen på biblioteket för att börja vår rapport skrivning som ska vara inte typ snart?! Fattar inte hur vi kan ha så lite tid på oss! Måste plugga galet i helgen för nästa vecka väntas 5 heldagars jobb. Då öppnar buktiken och jag sätt på prov som butikschef, HAHA det ska nog gå bra.
Sooom tur har jag bokat in en resa till malta med kära Emma. Den är mitt mål just nu! Fan vad jag längtar till sol och ett härligt skratt från Emma. Ge mig juni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0