Helgen

Fredag spenderades med Emma, checkade stan, köpte lite behövliga saker till resan och sedan solade vi i parken med god sallad och kakor. Igår hängde jag med Clara på ridtävling efter att jag hade pluggat en stund. Hon kom på en femte plats!
På kvällen åkte jag ut till landet, och vet ni, jag tog årets första dopp. Lagom sent HAHA. Det var inte varmt men inte ruskigt kallt heller, roligt att Simon fick med hoppet på film. Grillade och åt lite tzatsiki. Fan vad underbart!
Tittade på euro vision och stöttade Sverige hela kvällen, så galet spännande. Otroligt att Loreen vann med så mycket! Fan vad roligt för henne och Sverige!
Idag.... åkte jag hem, cyklade faktiskt till badet och simmade en timme. Så skönt och lite brunare :)
Nu ska jag plugga lite och ladda inför ett till träningspass.
1 vecka och 2 dagar kvar till Malta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0