Ett tag sedan

Var ett tag sedan jag hann skriva här. Då menar jag verkligen HANN. Jag har haft fullt upp med studier och jobb. Det härliga är att det är mindre än två veckor tills jag och Emma sitter på planet ner till Malta. Som jag längtar. Måste bara hitta en bikini, bara jag som inte hittar någon som alla andra har och köper?
Imorgon spenderas några timmar med Emma, parkhäng står på schemat och lite planering inför resan. SÅåå skönt med en ledig dag. Det behövs. Har inte mått bra de senaste två dagarna....
Kvällen spenderas själv. Har ätit pizza, käkat lite chips, kletat in mig i en ton nivea för att få bort min röda bränna. Har så ont!!! Nu tror jag faktiskt att jag tar en titt på semifinalen 2 i eurovision song contest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0