Tisdag 2012-03-20

Hallo! Har varit upptagen de senaste dagarna. I Lördags lunchade jag med Jossan, blev även lite mys hemma oss henne. Fick reda på att jag fått ett jobb till :) så mötte upp Simon i stan och shoppade världens snyggaste träningsshorts! Blev dock ett par turkosa....kärleken till blått har alltid varit galen! det bara gick inte och köpa ett par trendiga rosa HAHA. Lördagskvällen blev COD tunering och film hos Nicke.
I söndags var jag en sväng hemma och fira världens gulligaste lillebror! Härliga timmar må jag säga!
Igår började jag jobba på stadium lager och var där i 8 timmar. Jag fick en chock! Alla hade rast och lunch samtidigt. Alla skulle ner för samma spiraltrappa för att komma till matsalen. Så när det var tid för rast gick ca 40 anställda på rad mot matsalen. Typ som i ett fängelse! Berättade för Simon och fick ett sms vid nästa rast: "Följde du strömmen?"
Nu har jag pluggat hela dagen. Ska strax dra mig till gymmet och möta upp Simon. Sedan ska jag på ansiktsmålnings kurs :) till det nya jobbet. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0