Prestationer

Är så sjukt glad över mina prestationer denna veckan. Har fått två extrajobb och ett sommarjobb! Så här glad har jag inte varit på länge. tyvärr så tillåter jag mig inte vara glad längre en fem minuter. Blir så arg på mig själv. Arg på människor som inte tror att jag kan! Men där ser du, jag kunde visst det bli anställd som butiksansvarig!
Hatar människor som trycker ner en, som tror de är tusen gånger bättre. Alla kan inte vara bäst på allt. Försöker intala mig att jag är faktiskt duktig men istället tänker jag.... konkurrensen var för lätt att vinna över!
Fan Sarah, skärp dig. Men tre jobb på en vecka borde inte vara en tillfällighet. Jag är nog trots allt bra. Målet var att få minst 2 så jag borde vara toppenglad!
Mest glad blev jag då en av intervjuarna ringde mig efter gruppintervjun och sa: du var den enda som vi med en gång bestämde oss för. Du var bäst utan tvekan!
Har ni också problem att vara glada för era egna prestationer?

Kommentarer
Postat av: Linda Gabrielsson (campus)

Folk som håller på så är bittra över sitt eget liv och måste trycka ner andra för att må bra. Med största sannolikhet är det de som känner sig misslyckade och är avundsjuka. Så sträck på dig och njut av att du är bra! :D Grattis till jobben! Vart ska du jobba nånstans? Kram Linda

2012-03-16 @ 16:36:24
Postat av: sarah

Det har du helt rätt i :)Tack för de fina orden kram

2012-03-16 @ 19:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0