Our photo- perfection!

Ni ser ju själva, vi borde vinna denna tävling. Kan man få en mer underbar bild med en naked juicebar drink så säg?!
Jag och Tiger hoppas att vi vinner! Rösta på oss på naked juicebar!!!

Till något annat, jag blir så sjukt irriterad! Jag glömde ett smycke på toaletten i skolan och fem minuter senare var den borta. Jag har hört med alla reseptioner, bibliotek, cafeer och butiker på hela universitetet! Jag fattar inte hur människor kan ha det samvetet att ta någonting som inte är deras? Jag fortsätter leta men jag blir så jävla sur! Köp ert eget för *!
Vädret gör mig galen. Får sådan jävla huvudvärk av detta väderomslag. Sitter och pluggar här hemma nu och ska snart bege mig mot gymmet, vad ser jag? Jo att det totalt spöregnar ute?! Vem vill cykla då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0