2:e mars

Dagen har bestått av enbart plugg. Solen skiner ute och jag vill inget hellre än att gå ut, ta på mig mina ray ban och sätta mig på en bänk med en kulglass. Ska snart börja fixa mig. Jag och Simon ska med hans föräldrar och några vänner till teatern och se Gin & bitter lemon. Hoppas den är bättre än sist. Den förra var så trist och uttråkande så att jag fick fnitter anfall!! Ett riktigt sådant som jag brukar få med Ida, som aldrig kan ta slut. Dessutom hade jag hostattacker som jag var tvungen att hålla inne- jag dog nästan av skratt, tårar och svett i den trånga salen!
Aja, nu måste jag sätta fart. Håller tummarna för syrran som är och tävlar i Berlin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0