Var är jag påväg?

Har ni någon gång känt att ni är lite vilse? Att ni har ett stort mål men inte riktigt är på den vägen än. Jag har så fruktansvärt många drömmar jag vill uppnå, men hur? När sätter allt fart?
Jag vill plugga klart, få jobb på en reklambyrå eller en tidning. Få ett eget stiligt kontor och göra karriär. Kunna gå runt i kavaj och ha håret i en slarvigt uppsatt knut. Gå och fixa naglarna fina varje månad. Jag vill bo i en fin lägenhet med min drömkille, simon. Jag vill gifta mig, bära världens finaste vita bröllopsklänning och ha tärnor i turkosa klänningar. Jag vill ha det bra, vara glad när jag vaknar. Få två barn.
Sedan när går i pension vill jag bo på en ö, med egen strand med min älskling. Surfa och fiska till kvällens middag.
Vad har ni för drömmar? Jag har bestämt att jag ska börja följa min dröm, nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Der låter som ett bra liv :) hälsa Simon, det var väldigt länge sen jag såg honom!

2012-01-05 @ 18:25:08
URL: http://sophiaandersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det ska jag göra!

2012-01-08 @ 10:36:59
URL: http://sehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0