Egen kväll

Började kvällen med att laga lite god mat till mig själv enligt ett lchf recept. Kycklingfilé stekt med champinjoner i vitlök blandat med cremé freich med smak örter. Till det åt jag broccoli. Var faktiskt riktigt gott och dessutom fick jag en rejäl matlåda till morgondagen.

Tog en lång varm och härlig dusch. Rakade benen, inpackning och skrubbade kroppen. Inte alls för ofta man gör sådant. Dessutom målat naglarna i glittrande blått och noppat ögonbrynen. Nu tänkte jag smörja in mig i min härliga nya body buttter med doft av satsumas.
En riktigt ensam tjejkväll! Vilket verkligen kan behövas för imorgon väntas minst 12 timmars jobb (läs: inventering). Får nog gå hem tidigast då jag skriver hemtenta på onsdag. Tur det, annars är det minst 7.00- 21.00 som gäller kan jag tänka mig. VI har ju fruktansvärt mycket kläder att inventera!
Nog om det. Nu film och mys i soffan!!
Fixat lite :)

Kommentarer
Postat av: Mr Avocado

Ser gott ut!

2012-01-09 @ 21:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0