Min onsdag

Haft litteraturseminarie i korridoren, jobbat över hela lunchen och sedan haft en föreläsning. Värmde mig med oboy och fralla framför tvn en timme innan jag skulle gymma. Sjukt är detta alltså men jag har gymmat 4 ggr i veckan nu och musklerna bara ploppar fram! Helt sinnes! Mina armmuskler är redan tillbaka!
Ikväll har jag lagat kycklingwook och väntar nu på att popcornen ska poppas! Imorgon är det dags för att ha ute aktivitet. Bra att det ska bli storm och ännu bättre att läraren gick igenom hur och med vad man ska klä sig i minsta detalj. Tur att jag har bra kläder, dock inte lika bra som läraren visade. Synd bara att jag inte äger en termos, ingen varm oboy :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0