Glass i stora lass

Herrejösses! Somnade väldigt sent igår kväll och idag har vi firat Simons pappas 50 års dag. Jag har besökt gymmet, igen. Fast att jag inte är frisk än, jävla influensa!!!!! Tog det ganska lungt med konditionen och körde lite mer styrka istället. Passade även på att lägga mig 15 minuter i ett varmt solarie. Nu är min kropp utmattad och ligger helt utslagen hemma i min soffa och spelar sims 3. Sjukt töntigt och sjukt roligt! Sista lediga dagen nu på länge så försöker att njuta till max!

Första glassen på halvars i år. Det sög ju att de inte tar kort! Är det 2012 eller? Som tur kunde jag skrapa ihop lite mynt. Jag älskar ju verkligen glass. Dessa kulor brukar vara min och idas standard sen vi var pytte små. Päron och choklad. En tanke slog mig. Jag och min syster borde ju verkligen öppna en egen glassrestuarang, för finns det någon som bör driva en sådan så är det vi. Tänk vad roliga smaker vi skulle kunna hitta på! Jag kan slå vad om att vår pappi skulle testa varenda smak om och om igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0