Promenad

Nu har jag flyttat mitt arsle hem till simons rum istället. Var tråkigt att lämna landet :(
Skriver för fullt på min essä och är just nu i slutkampen med diskussionen, usch! Vi tog iaf en lång promenad runt knieppen och himmelstalund. Nu väntar jag på att få spela lite COD innan pojkvännen skjutsar hem mig till lägenheten. Imorgon väntas nämligen hemtenta 8-17, måste försöka förlänga köksbordet så att jag får plats med alla böcker! Tur att man har mat klart då :) Efter det får jag spendera natten med essän så att jag kan skicka in den innan klockan slår 24.00

Btw jag har bokat biljetter till emma nu, tjejhelg. Längtar redan :)

Ha det bra allihopa!




image description


Kommentarer
Postat av: emma

kommer bli världsbäst! precis vad både du och jag behöver <3

2011-10-27 @ 21:20:37
URL: http://emmaaolofssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0