Oerhört trött...

Tog en lååång sovmorgon hemma hos pojkvännen imorse. Vi vaknade inatt av att jag puttar ner våra muggar som står på sängbordet med min arm. Kraschen när de landade på govlet väckte både mig och Simon snabbt. Vatten och en söndrig mugg på golvet, mitt i natten. TUMMEN UPP!

Idag har jag också spenderat min dag med plugg. Stressad är ordet. Simon har försökt hjälpa mig idag med att förhöra mig vilket gav lite mer motivation och självförtroende. Vi avslutade med en timmes spinning.
Träningen gick inte bra, musiken sög och jag kunde inte släppa blicken från instruktörens svett som rann ner på golvet under cykeln och bildade en stor pöl. usch!

Nu har jag lyckats bränna mina popcorn, duschat och slappar lite i min mjuka soffa. Saknar redan pojkvännen!
ha ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0