Står helt ensam

Jag har insett att jag inte har någon kvar som jag kan lita på. Ingen som lyssnar på mig, tänker på mig och undrar hur jag mår. Jag är helt ensam. Jag har ingen som jag kan berätta allt för, ingen som stödjer mig. Det är otroligt jobbigt att inse att man inte har någon man kan lita på. Alla försvinner en efter en och nu står jag själv. Jag blir ofta besviken när jag förväntar mig något av någon. Jag ska sluta förvänta mig saker från alla. Jag hatar att bli besviken och jag är ganska van vid det nu. Ska försöka vara stark. Stark tjej. Som kan klara allt på egen hand. Jag klarar mig helt utmärkt själv!

Kommentarer
Postat av: emma

inga hål nej! du vet att jag finns här <3

2011-11-16 @ 22:19:12
URL: http://emmaaolofssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0