Måndag

Är i stort sett helt ledig idag, bara ett möte :) Igår åkte jag hem från Emma. Helt underbar mysig helg i Örebro. Det var jätte roligt att träffa henne, har ju inte setts sen sommarlovet.
Igår kväll gick jag med väskan hem till Simon, fast att ingen Simon var där. Han är i London, shoppar och tittar fotboll, lyxigt! Fast lyxigast var ju ändå att jag fick hela hans stora säng för mig själv, till och med hans älsklingskudde som ingen får låna! Så jag och Simons mamma myste i soffan, synd bara att det ska vara så jäääävla svårt att få på alla kanaler eftersom att de har hundra kontroller! Men ettan och fyran fungerade :)
Nu ska jag fortsätta att plocka lite i lägenheten, har ju inte varit hemma på evigheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0