Darling, I love you

Jag har redan från första dagen förstått att det kommer vara du och jag i evigheter. Jag uppskattar hela dig så otroligt mycket. Bara jag ser dig får du mig att le på en gång, trots att jag är "bittersarah" ganska ofta just nu. Jag trivs så bra i ditt sällskap. Faktum är att det är då jag är lycklig. Att få ha dig i min närhet betyder så mycket. Utan dig blir det en stor tomhet.
Att resa iväg när jag är längst ner på botten var en ganska bra tidpunkt. Otrolig jobbigt, men du tvingar mig att känna på hur det är att vara ensam. Det tvingar mig att bli vän med mig själv. Det är bara jag som kan få mig själv stark igen. Det är nu jag har möjlighet att försöka ta mig upp från botten. Arbeta med mitt mentala och klara vara positiv även när jag är själv. Jag hoppas dessa dagar hjälper mig och att jag mår lite bättre när du kommer hem!
Jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0