8 dagar kvar...

Pojkvännen min flög till Oman inatt. Det enda jag drömde om hela natten var att jag var med. Det var fruktansvärt tufft igår att säga hejdå till den man älskar mest. Jag vill bara att dagarna ska flyga förbi, så att han kommer hem och hämtar upp mig mitt i natten. Det är det jag längtar efter. Allt är så ensamt nu. Som tur var fick jag några sms nyss då han mellanlandat i Cypern. Är så fruktansvärt avis! Vem skulle inte vilja ligga på stranden med turkost vatten och simmade delfiner framför sig?

Nu har jag iaf spenderat lite tid till en hemlig sak, som jag hoppas att pojkvännen kommer att gilla. Om en halvtimma är det dags att bege sig ner till gymmet, ska testa ett nytt pass. Hoppas att jag orkar.



Simon, jag vill ha dig hemma och ligga i din famn!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag önskar också att jag kunde följa med! Hjortarna åker ju med min familj dit men jag hinner inte följa med pga av allt plugg! Tråkigt.. Vi får hoppas att dom har en bra vecka i alla fall :)

2011-11-01 @ 14:19:33
Postat av: sa

2011-11-01 @ 21:25:08
Postat av: sarah

Visst hade det varit trevlig att åkt tid, hoppas man har tid nästa gång :)

2011-11-01 @ 21:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0