Vart har snön tagit vägen?

Det går ju inte att komma undan, utan snön blir det knappt någon julkänsla. Jag blev nästan chockad när jag hörde att julafton är nästa lördag och att det är lucia idag. Jag har inhandlat hälften av alla julklappar. Men nu vill jag ha kallt och snö så att julkänslan kommer fram!!!

Idag har jag städat lägenheten och försökt inreda och fixa lite julkänsla, men hur lätt är det när alla mina jultomtar ligger hemma i en låda hos mamma och pappa......

Spinningen igår gick bra, fan vad svettigt det blir! Men jag blev överraskat glad när en butikschef ringde för att inboka en intervju med mig. Drömjobbet just nu, så jag håller tummarna!
Nu har jag lite ärenden att ta tag i.

Kommentarer
Postat av: emma

vad för jobb??!:)

2011-12-13 @ 20:17:24
URL: http://emmaaolofssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0