Sjuk...

Julen var fantastisk! Dock blev det mycket jobb på juldagen och annandagen. Ingen utgång på juldagen men jag och Emma lagade en underbar middag hemma hos mig med lövbiff och färskpasta och drack lite vin. Hur mysigt som helst. I tisdags var jag ledig och det blev en shoppingtur på mellandagsrean ;) Igår gick jag, Simon och Jonas till campus och pluggade. Sedan träffade jag Katta och hon hann även färga mitt hår lite mörkbrunare :)
Så till idag....som skulle varit en jobbdag....blev en sjukdag. Feber, snor och ont i halsen :( Så nu har jag legat och sovit hela dagen och känner mig knappt en smula bättre :( Men verkar som att många är sjuka just nu.
Fin fin bild älsklingen tog på mig när vi pluggade
bild på gant klockan som jag fick av min älskling i julklapp. BLÅA VISARE hur coolt är inte det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0