Så jävla trött!

Nio timmars jobb i kassa och jag är död. Hade träningsvärk redan innan från gårdagens spinning och zumba. Nu värker fötterna, knäna, låren, vaderna, ja hela benen och handlederna efter allt plock med kläder. Magen slutade precis skrika eftersom jag åt pommes och kyckling som älkslingen snällt lagade.

Det värsta var ju att jag missade bussen hem med en sekund! Hur arg kan man inte bli! Bara för att kunderna inte vill gå ut ur butiken en kvart efter stägning! Så eftersom bussarna går sällan, fick jag gå hem!!!!!! 50 jävla minuter tog det!

Usch vad arg jag var, pratade med sofie hela vägen hem och fy fan vad jag fick tid till att gnälla. Menmen imorgon är min lediga dag och jag kommer vara lycklig när pengarna kommer in på kontot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0