Lördag

Tog en lång sovmorgon imorse. Välförtjänt ha ha! åt frukost, spelade skitgubbe (kom tvåa båda gångerna :) ), såg på julkalendern. Jag måste bara nämna att årets julkalender är den bästa på länge! Sedan fick jag en till present av älsklingen eftersom jag inte har någon riktig adventskalender nu när jag inte bor hemma. Igår fick jag tidningen Style by och idag en Cosmopolitan. Hinner ju fan knappt läsa dem innan nästa kommer! HA HA!

Gårkvälllen var mysig, bio och middag :) Filmen var välsigt djup och spännande, värd att se men ingen WOW! film. Dock väldigt kallt att traska hem mitt i natten, men som jag sa till Catrin och Lena (simons föräldrars vänner).....man tar inte spårvagnen hem sent på natten, taxi är det som gäller! Men det garva de bara åt och sa: Jasså? Varför inte?

Nu har vi suttit på simons föräldrars kontor och pluggat i stort sett hela dagen.....Nu känner jag för lite lördagsmys, måste bara få simon att sluta plugga!!! Undra vad jag ska ta till för knep....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0