Jag ser det snöar...

Imorse gick jag upp, tvättade någon maskin med det nödvändigaste. Åt frukost med älsklingen framför julkalendern, grymt avsnitt bwt! sedan lagade jag sex matlådor med chickenpaneng till alla dagar med jobb. Älskar den maträtten så kanske matlådorna blir goda :)
Efter det slog jag in några julklappar, klädde på oss och begav oss till stan för att inhandla fler julklappar. Nu har jag bara två stycken kvar :) Nu står älsklingen och jag i köket och lagar pannkakor. Tittar på baksmällan 2 samtidigt ;)
Senare ska vi mysa och ikväll blir det julbord/ middag ute någonstans :) Imorgon väntas jobb i ännu nio timmar....
snöar massor ute nu :) syns kanske inte...
Två julklappar till mig själv, en stickad tröja och ett nattlinne :)

Kommentarer
Postat av: emma

fina julklappar! älskar tröjan, varifrån? :)

jag kommer hem imorgon förresten, vi får höras för vi måste ses snarast! <3

2011-12-20 @ 20:00:23
URL: http://emmaaolofssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0