Dålig uppdatering...

Lördag bestod av julbord på Vreta med pojkvännen och hans familj. På kvällen var vi så trötta så vi stannade hemma spelade lite COD och titta en mysig film. Söndagen bestod mest av plugg. Måndagen med tvätt och städ. Men igår var det mer fart kan jag lova. En lång mysig dag med Sofie som jag inte hade träffat på fem år, hon har flyttat till linkan från skåne ;) Sedan bar det av och handla massor ton med godis med Simons mamma. Godiset ska vara till bion på fredag så jag ska stå och dela upp allt i 30 påsar :) Efter det åt jag kladdkaka, spela COD och somnade bredvid Simon. Ikväll hoppas vi på utgång till Hugo eller ett par glas vin någon annanstans med Anh!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0